Meningarna som flyger genom huvudet





Man kan väl säga att detta var den lyckligaste dagen på länge.

En stund innan flög meningar runt i huvudet och man tänkte på vad man skulle säga till honom, för vad ska man egentligen säga till en sådan kung? Där satt vi i en kö, med flera hundra meter till bakom oss. Tre timmar väntade vi, på Bengans i Göteborg, sittandes på ett hårt blott golv. Mitt i vimmlet av hundratals håkan-fan. Där jag trivs bäst. Och när man väl är där och står inför själva Håkan Hellström faller tårar och orden, meningarna blir som om dom har kommit bort i någon sorts dimma. Fina men sluddriga. Så får man en kram. Och man känner sig otroligt happy! Man börjar skaka, hoppa runt, ta stora galopp-steg. Fnittra på.

Så precis när jag var högst uppe i mitt egna högvarv, var det en från GP som kom fram till mig. Nu efter kom jag på att det var 1000 saker som jag borde sagt annorlunda. 1000 saker som jag borde sagt med mer känsla. Men när man knappast kan andas, kan man väl desverre inte tänka klart.

Men ja fick i alla fall träffa honom. En signerad fotobok. Innan blev jag orolig, för jag hade beställt skivan hem utan en tanke på signering. Fast tur som var kunde jag köpa boken istället på bengans, och få en vacker krumelur på den istället.


Kommentarer
Postat av: amanda

håkan är den finaste jag vet. fyyyy.

2010-10-14 @ 19:37:01
URL: http://krossade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0